Poziv na dostavu ponude - Nabava i montaža ormara za registratore, arhivskih poličnih regala i arhivskih rolo ormara

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB SINJ
Žankova glavica 2, Sinj
KLASA: 406-01/17-02/4
URBROJ: 2175-11-08-17-3
Sinj, 19. svibnja 2017. godine

Poziv na dostavu ponude
Nabava i montaža ormara za registratore, arhivskih poličnih regala i arhivskih rolo ormara
BN -02/2017

Temeljem članka 6. Pravilnika o provedbi postupka nabave bagatelne vrijednosti Centra za socijalnu skrb Sinj, ovaj poziv za dostavu ponude u postupku bagatelne nabave upućuje se na adrese tri gospodarska subjekata i objavljuje se na Internet stranicama naručitelja: www.czss-sinj.hr

Datum objave poziva na internetskim stranicama: 19. svibnja 2017. godine

OBAVIJEST o odabiru najpovoljnije ponude za za zaštitu osoba i imovine u Centru

CENTAR ZA SOCIJALNU SKRB SINJ
Žankova glavica 2, Sinj
KLASA: 406-01/17-02/3
URBROJ: 2175-11-08-17-11
Sinj, 17. svibnja 2017. godine

Na temelju članka 35. stavak 2. Statuta Centraza socijalnu skrb Sinj, i članka 7. stavka 5. Pravilnika o provedbi postupka bagatelne nabave a sukladno zapisniku o otvaranju pregledu i ocjeniponuda od 16. svibnja 2017. godine, ravnatelj Centra za socijalnu skrb Sinj, donosi

O B A V I J E S T
o odabiru najpovoljnije ponude

Planovi nabave za 2017. godinu

Temeljem članka 20. stavak 1. i 2. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br: 90/11, 83/13, 143/13 i 13/14) ravnatelj Centra za socijalnu skrb Sinj, donosi "Plan javne nabave za 2017. godinu"

Kontakt info

    Centar za socijalnu skrb Sinj
  • Žankova glavica 2
  • 21230 Sinj
  • OIB: 07505873008
    KONTAKT:
  • 021/821-446 - centrala
  • 021/660-241 - računovodstvo
  • 021/660-240 - telefax
    RADNO VRIJEME:
  • Ponedjeljak-Petak od 07.00 do 15.00 sati
  • Stanka za odmor: od 10.00 do 10.30 sati
    PRIJEM STRANAKA:
  • Ponedjeljak, utorak i srijeda od 7,30 do 12.30 sati
  • Četvrtak od 7,30 do 13,30
  • Petkom ne radimo sa strankama
  • Rad na terenu: svaki radni dan